Zkušenosti zákazníků


Zkušenosti zákazníků mobilních operátorů v ČR 


7 komentářů u „Zkušenosti zákazníků“

  1. Byl jsem již zákazníkem všech 3 hlavních operátorů. Nyní odcházím od Vodafone k virtuálnímu operátorovi sevencall se svými 4mi čísly. Pozor na Vodafone, tváří se jako kamarádi, ale při přenosu čísla k jinému operátorovi vám protáhnou smlouvu o minimálně jeden měsíc (u mě dva) i když smlouva skončila, stále musím platit 🙂

  2. Mám rodinný tarif RED Plus od Vodafonu, to obsahuje : 4 Sim karty – neomezeno do všech sítí za 1400,- Kč, k tomu telefon Vodafone Smart 6 + internet za 299,- Kč měsíčně (přenosná krabička za 1 Kč), 4g LTE internet je perfektní, funguje všude !

  3. Dobrý den, mám od Vodafone tarif na míru t.j. neomezené volání (smlouva 24 měs), do všech sítí včetně, sms za měsíční paušál 318,- CZK včetně DPH. Bohužel od září jsem dostal od Vodafone novou nabídku s tím, že tyto staré tarify na míru končí a nabízí nový „modernější a výhodnější“ tarif na neomezené volání do všech sítí za cca 600,- /měs. Změna je uvedena v aplikaci muj vodafone, domnívám se, že snad platí pro všechny zákazníky tohoto operátora a ne jen pro vybraný okruh zákazníků. Nepochopil jsem bohužel v čem je nabízený tarif pro mně výhodnější, společnost bohužel zapomněla zmínit pro koho je nová nabídka výhodnější. Nezapomněli také podotknout, že pokud nebudu s tarifem souhlasit mohu odejít bez sankcí, jako kdybych to byl já kdo porušuje smlouvu. Domníval jsem se, že pokud je smluvní závazek 24 měs měl by platil pro obě strany a bez sankcí by ho tedy neměl porušit ani druhý partner…

  4. Dobrý den, pořídila jsem si od Vás neomezený tarif za 449,- Kč a jsem spokojená. Nikdo z velkých operátorů mi tuto cenu přímo nenabídl, až oklikou přes Vás. Děkuji.

  5. dobry den kamarad me doporucil predplacenku vodafone ale zjistil jsem ze vodafone u predplacenky blokuje lte kdyz jsem jim rekl ze kartu zahodim tak to odblokovali po dvou dnech vratim se na oskartu nejlepsi

  6. Po dvanácti letech se rozloučím s Vodafonem. Dlouhodobě řeším z pracovních důvodů problém s placením. A tak dělám to, že bezohledně (i třeba k jejich účtování DPH) posílám nějakou částku, a když ji vyčerpám, přitlačím znovu. A asi jednou či dvakrát do roka s těmi debily řeším, že mám nedoplatek 128 či 121 Kč. Nyní mne donutili k tomu, abych si sestavil statistiku plateb a předpisů, a vyšlo mi, že u nich mám ideální dlouhodobý průměrný přeplatek bezmála 500 korun. Přitom měsíčně moje náklady na provoz celulárního čísla činí právě asi 500 korun. Když si dovolili mi naúčtovat ještě tu jejich pokutu, jsem definitivně rozhodnut už se s podvodníky nebavit (jak jen mi oni připomínají JUDr. Ulrychovou z druhého dílu filmu Dědictví…). Nabídku dat mají stejně zoufalou jako ostatní dva hlavní operátoři, tak co by mne mělo držet? Kudy však pokračovat, to nevím.

  7. Dotaz, který jsem veřejně dala na status pro O2……, jak jste mě již odepisovali na mou otázku.. mám JEN za 6,20/min kč volání do EU..no takže teda vysvětlete, to slovíčko JEN… Mám zkušenost s Espaňol SIMkou, např. LEBARA.. za 20€ / měs.- mám 3GB- nikoliv MG, +500 free minut do VŠECH SÍTÍ do EU, což zn. že za 1CENT!!!! mám 1minutu!!! a tzn. za JEN 0,27hal si můžu vyžvanit díru do mobilu.. což je 8h 33minut čistého volání… Tak a tedka mě překvapte vy, fajnovej Operátore O2 CZ jak je možné, že v takovém to pro Evropana dalekém světě, vlastně kousek od 3 tího Sveta, maj Canárci volání za pár šupů a vy, ste drahý jako kráva.. sory, není to vulgarita, kráva je užitečné zvířátko, na rozdíl zlodějských OPERÁTORŮ V ČR.. Takže se ptám, kdy budete konečně mít ceny pro český lidi a ne pro Arabský šejky ?????.. a tak se ptám, KTERÝ OPERÁTOR mě za ca.500kč /měs. dobíjecí karta poskytne volání za ca.0,27 hal. volání po tak mrňavé Zemi České a do států EU a přidá ještě 3GB net?????

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

*Hledáme pro Vás výhodné tarify*