Zkušenosti zákazníků


Zkušenosti zákazníků mobilních operátorů v ČR 


Podělte se s námi o Vaše zkušenosti s mobilními operátory v České republice.

53 comments

  1. Dobrý den, dnes PÁ 3.6.2022 mi v 10:22h přišla sms že mi bylo strženo 29Kč za připojení k internetu na 24h. Po zjištění nezbylo než volat na Vaši „Zákaznická linka 841 11 22 55“ v 10:43=marně vyzvánělo 2min.9sek, a v 10:45=18min.45sek HOHORU, tj. celkem 21minut za 81(!!!) Kč.

    Ten HOVOR byl spíše HOROR: operátor (Luď.Lun.-zkráceně) evidentně účelově natahoval dobu hovoru : opakováním již řečeného i po 6., NEodpovídáním na otázku kterou mám a kterou mi ani NEnechal doříct a i tak odpovídal na něco jiného, odmítnutím poskytnout mi zpětnou vazbu k ověření JAK PODLE NĚJ ZNÍ OTÁZKA KTEROU JIŽ 6x opakuji ale on stále odpovídá na něco jiného, a též hovor KOMPLIKOVAL svými NEurčitými sděleními které NElze považovat za odpověď na konkrétní otázku a dokonce ani k tématu je nelze vztáhnout, apod. …

    Jelikož mi byla Reklamace uznána, a 29Kč vráceno: tak i ŽÁDÁM: ať je mi rovněž vrácen kredit 81Kč, který bylo k této uznané Reklamaci potřebné vynaložit.
    I na zdejší www diskuzi o spokojenosti uživatelů se lze dočíst že mnou uvedené NEní žádná novinka či ojedinělý případ, že to stejné i obdobné bylo též již komunikováno:
    – Jedná se zjevně o Nekalou praktiku?, či jen o
    – omyl který Tescomobile napraví BEZ ZBYTEČNÉHO ODKLADU?
    Děkuji předem za odpovědi na obě otázky výše, a za kladné vyřízení této mnou:
    „výše odůvodněné:
    ŽÁDOSTI O NAVRÁCENÍ KREDITU :
    ať je mi rovněž vrácen kredit 81Kč, který bylo uznané Reklamaci o 29Kč, potřebné vynaložit.“. D.

  2. Právě jsme přešli k T-mobile od Vodafone a najednou nastala cenzura webů. Také jsme zjistili, že na 3 měsíce máme pouze základní roaming, což znamená, že se ani my ani nám nikdo ze zahraničního čísla nedovolá. My z ciziny do Čech volat můžeme, a od nás na české číslo v zahraničí také, ale jinak bohužel ne.
    VELKÁ NESPOKOJENOST!!!

  3. Dobrý den, dnes mně přišlo krátké vyzvánění z čísla s předvolbou 380. Ještě jsem se s tímto nesetkal. Prosím o radu, děkuji.

  4. Jak získat kód oku u O2 když nemám administrativní heslo a přes uživatelské se tam nedostanu.

  5. Vodafone, aneb asi nejhorší internetové pokrytí vůbec. Ať už jedu kamkoliv vlakem, autem, autobusem a chci si např. pustit písničky z Youtube/Spotify, tak jsem skoro celou dobu bez připojení! Stačí jen vyjet z města a absolutně nemáte žádný signál! Sice si platím neomezené data, ale můj telefon je neomezeně bez připojení!
    Pokud přemýšlíte nad internetem od Vodafonu, tak za mě absolutně ne. Až zlepší pokrytí, tak nad tím možno uvažovat.

  6. Obtěžující nevyžádaný hovor z čísla +420 607496479 s nevyžádanou obchodní nabídkou. Na dotaz, kde získali číslo, mi bylo odpovězeno, že jim ho údajně vygeneroval systém a na dotaz, jaký systém, volající prohlásil, že je pouhý operátor a nic o tom neví. Doporučuji všem, kdo se nechtějí nechat obtěžovat, toto číslo nezvedat a nastavit jako blokované.

  7. Dobrý den, Mirku,
    Mohu se zeptat, jak se Vam podarilo ukoncit u Vodafonu domaci internet?
    Od prosince jsem si sjednala Red Home… v dobre vire, ze internet bude proste jako od UPC a bude fungovat.
    Usetrim Vas detailu, ale zajimalo by me, jestli jste kdy dostal nejake potvrzeni o ukonceni internetu a nasledne i mobilniho tarifu.
    O ukonceni internetu jsem zadala dvakrat – jednou telefonicky, kde me ujistili, ze se o to postaraji, a dva dny pozdeji jsem o to same zazadala pres Vodafone portal pomoci polozky „Napsat zpravu“. To bylo vcera. Zadala jsem o potvrzeni alespon e-mailem.
    Smazali muj pozadavek a nic…

    Premyslim tedy, jestli pomuze bud reklamace nebo se vydat na pobocku a chtit po nich potvrzeni o zruseni…

    1. Pěkný den,
      mám aktuálně naprosto opačnou zkušenost. Žádala jse o nastavení inkasa pro platbu za internet od Vodafone. Výsledkem a poměrně rychlým (cca týden) bylo odpojení od internetu. Nereagují na nic – hovor, chat…nic nefunguje. A nejlepší byla slečna dnes ráno, která mi řekla, že můj požadavek nebude vyřizovat, protože se kvůli mně nenechá vyhdit z práce. Proč? Chci platiti za službu inkasem a nikoliv převodem, to je celé.
      A vše proběhlo rovněž bez jediného potvrzení, informace, sms…..
      Radka

  8. Po 20 letech u Oskra/Vodafonu jsem nucen změnit operátora. Hlavním důvodem je pokrytí signálem. Další důvod je, že od normálního pohodového začátku, jako Oskar(pamatujete např. reklamu se Čtvrtníček “ neomezeně – vocam cadˇ, po casmadˇ“) až po letošní klip, který rozhodně není pro bílého heterosexuála. Např. je i zajímavá vánoční akce s navýšením dat, kde se u VOdaf. musíte přihlásit, klik – zjistit víc, klik- Rozbalte si pohádkové, klik chci data zdarma, klik- přečetl a souhlasím, klik-souhlasím jako zpracováním osobních..,klik-souhlasím se zasíláním… Pak už jsem to vzdal. U T-mobilu jsem zjistil, že mi počítadlo v aplikaci ukazuje – Datový limit – nekonečno.
    Je škoda, že se naše vláda postarala o to že nebude 4 operátor. Ty začátky bývají vždy skvělé, pořekadlo o novém koštěti fungovalo 100%. N.M.

  9. VČERA PRVNÍ HOVOR Z ČÍSLA +420 965 339 612 A TO PAK NĚKOLIKRÁT VYZVÁNĚLO A JEDEN HOVOR JSEM VZALA, NIKDO SE NEOZVAL.DNES OD RÁNA VYZVÁNÍ +420 965 9944 447. máte prosím někdo nějaké informaci, kdo to může být?

  10. dobry den,dnes jsem si dobila mobil přes terminal sazka,došla mi zprava že kredit bude dobit za 300kč,dale přišla zprava odměna za dobiti,ale že by kredit byl navyšen o 300kč,tak zprava nepřišla,dovolat se neni možne,kredit byl placen dnes 5.11.2020 ve 12.16.06

  11. Včera jsem si sjednal na pobočce tarif s novou SIM a říkal jsem paní, že potrebuji převážně jen data. Nabídla mi studentský tarif do 26let za 600,- s neomezenými daty, 50minut volání a 50 SMS. Došel jsem domů, dal novou SIM do telefonu, stáhl jejich aplikaci a tarif mám úplně jiný.. Za 399,- 2GB dat 50 minut volání a neomezené SMS?! Nechápal jsem a volal jsem na jejich call centrum, zvdel mi to znuděný mladší muž, s tím že mi to tedy změní. Uplynulo několik hodin a tarif pořád nezměněný.. Tak budu volat ještě dnes a dojdu na pobočku ohlásit paní její chybu?

    1. Dobry den, mate koukam v necem podobnou zkusenost.
      Vyhoveli Vam nakonec na pobocce? Mam podobny problem u Vodafonu – chci zrusit svuj domaci internet, ktery nefunguje, jak ma, a na doporuceni CETINu pro zmenu rychlosti Vodafone taky nedal. Na zakaznicke lince vzdy doslo k nejakemu slibu a pak napr. datova podpora zavrela ticket jako vyreseny a zadna zmena neprobehla. Spatne fungujici internet svadeli na spatny modem a my jsme si pritom specielne koupili presny drahy typ a znacku modemu, ktery k internetu VDSL 250 MB doporucuje jak Vodafone tak CETIN.
      Po vice jak 1,5 mesice pretahovani i pres navrhovane reseni od CETINu stale zadna zmena.
      Nejvice ovsem nechapu system interni komunikace u nich a chybejici respekt k zakaznikovi, ktery se chova slusne a je ochoten opakovane vysvetlit situaci a vznest jasny pozadavek. Nedostane se mu ovsem zadneho potvrzeni a nikdo se mu neozve napriklad ani s ochotou se jakkoli domluvit.
      V zapadni Evrope by se tohle nestalo. Zila jsem dlouho ve Francii a prestoze operatori tam jsou dravi, tak zakaznika neignoruji.

      1. Dobrý den, doporučujeme Vám změnu operátora a poskytovatele internetu. Uvidíte, že je to jednodušší, než se dohadovat se současným. Admin

        1. Dobrý den, děkuji, chystám se na to. Jen bych nejprve s Vodafonem rada vyresila preruseni internetu a hledam cestu, jak to udelat rychle a efektivne a mit se jak branit, pokud by mi v budoucnu nahodou posilali vyzvy k zaplaceni dalsiho mesice.
          Na zakaznicke lince mi bylo receno, ze mi to prerusi a neni v tom problem, nemam ovsem zadne potvrzeni i pres moji vyslovnou zadost. Ve webovem portalu a smart aplikaci porad sluzba zahrnuje i domaci internet. Zda se mi kazdopadne podezrele, ze by takova operace trvala bez zavazku 3 dny.
          Myslite, ze se vyplati zajit si na pobocku a vyzadovat potvrzeni alespon do e-mailu?

  12. Zkušenost T-mobilem velmi podobná. Měla jsem po 20ti letech tarif 400,- (bez mobil. dat). Po jednání na pobočce – nový telefon se slevou , a ubezpečení, že se mi měsíční cena o splátku snížené ceny telefonu zvýší o 120,- Kč tzn. 520,- Kč měsíčně. Jak jsem se divila když mi přišlo vyúčtování ve výši 750,- Kč. Okamžitě jsem volala operátora, ale protože jsem byla na pobočce, nejde s tím již nic dělat. Mobilní dat nepotřebuji, doma mám internet.
    Ti hoši co tam pracují jsou opravdu dobře proškoleni a umí pěkně lhát. Neumím si představit, že bych takhle měla podvádět lidi. Dostala jsem sice kávu, ale spíš na odpoutání pozornosti. Jsou to podvodníci a pokud je člověk zvyklý jednat slušně, tak ho dostanou jedna dvě. A ještě s milým úsměvem na tváři.

    1. Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Bohužel to není ojedinělé a netýká se to jen T-mobile, podobné zážitky nám hlásí i klienti O2.
      Někdy je opravdu lepší si domluvit tarif po telefonu, hovory jsou nahrávány, dají se pro případ reklamace dohledat. To, co se odehrálo na prodejně a co tam brigádník klientovi napovídal, to už se ověřit bohužel nedá 🙁 Admin

    2. Taktez T-Mobile po 20ti letech z neomezeneho volani a 1,5GB za 299,- me bez upozorneni na zvyseni mesicni platby naparili v dalsim mesici totez za 649,-!

      1. Dobrý den, změnit mobilního operátora je dnes již bez sankce a pokuty za předčasné ukončení smlouvy. Jiný operátor Vás rád uvítá .o) Admin

  13. Priklad UK Vodafone balicku a upozornuji, ze v ramci EU jsou balicky platne i u nas. Proste cesti operatori-skoda komentovat. Svagr ma „family bundle“ z US a vyjde ho to porad levneji, nez jakykoliv operator u nas.

    £10 bundle
    9GB data (was 3GB)
    250 minutes
    Unlimited texts

    £15 bundle
    15GB data (was 5GB)
    250 minutes
    Unlimited texts

    £20 bundle
    30GB data (was 10GB)
    1000 minutes
    Unlimited texts
    https://www.vodafone.co.uk/mobile/best-sim-only-deals/pay-as-you-go-sim

  14. Pozor na Vodafone. Po převodu čísla (od nich k O2) mi účtovali služby na nové SIM kartě paralelně s novým operátorem. Neuvěřitelné? Ne, vítejte u Vodafone. Problém sice zřejmě vyřešili, ale na služby, které jsem už čerpal u nového operátora mi vystavili fakturu a pokusili se z účtu strhnout(!!!). Na Vodafone linku už se nedovolám, vystavenou fakturu už nemohu z jejich webu stáhnout, zablokovali mi totiž přístup. Posílal jsem na reklamační 2 dopisy, ani na jeden se zatím neobtěžovali po 3 týdnech odpovědět. A to jsem u nich byl už od dob Oskara. Jen čekám, kdy mě jako „neplatiče“ vloží do registru dlužníků. Nevím jestli to je jen jejich neschopnost nebo záměr. Obrázek si udělejte sami.

    1. Ukončení smlouvy, nevypnutí čísla, převod čísla - účtování neoprávněných poplatků. napsal:

      Ahoj mám úplně stejnou zkušenost. Není nás více? Na podání hromadné žaloby? Nevypnuli mi čísla, i když jsem zrušil smlouvy a požadoval ukončení smlouvy, tak to nerespektovali a účtovali si služby dále.

    2. U Vodafone jsem také od dob Oskara. Internet jsem zrušil v září 2020 a od té doby ho nepoužívám. V prosinci 2020 mi zaslali sms, že mám platit, tak jsem se dostavil na pobočku v Ostravě, kde mě informovali, že už je to ukončené. A v lednu 2021 mi opět přisla sms, že mám platit. Dokonce mi chodí i sms z Vodafone za jiné lidi. To je neskutečný bordel u tohoto operátora. Přejdu ke konkurenci, ať mám od nich konečně pokoj.

  15. Nechápu že T-mobil dává slevy a nedá tu částku přímo na tarif. Asi slevu dostane jen ten kdo si řekne, tedy nejspíše jde o šikanu ostatních zákazníků. Na prodejně T-mobil kde jsem rušil internet 25mb za 400,-, protože jsem si nechal udělat u místní konkurence 1000MB za 300,-. Jsem dostal nabídku na levnější tarif mého neomezeného volání o 10,-Kč, s tím že místo 2GB budu mít 5GB dat. Tak jsem souhlasil, nakonec po měsíční vyúčtování se ukázalo, že tarif je o 400,- dražší. Na dotaz jak je to možné, tak prý u předchozího jsem měl slevu. Peníze vracet nebudou a prý mám přejít na tarif co jsem měl předtím. Tak jsem změnil operátora který si nehraje na slevy a mám to 250,-Kč levnější než původně. Jen jsem zhnusen že jsem T-mobilu 20 let platil každý měsíc, to holt nelze už vzít zpět a snad nikdy nebudu nucen, se k nim vracet

    1. Pozor na ""výhodné nabídky "" při lákání na novou smlouvu napsal:

      Udělali mi to samé, končila mi smlouva, nabízeli novou, prý velmi výhodnou a ušetřím, nakonec platím 2 roky o 300 víc

  16. Dejte si pozor na TescoMobile.Jsem u nich 5 rok a ted‘ hledám vhodného operátora i když u nás v ČR žádný není a to je škoda.Měl jsem na kreditu 1092.66 Kč a na bonusovém kreditu jsem měl 456.79 Kč.Měly v nabídce KLIK neomezený hovory v hodnotě 399 Kč a že my za věrnost dají 100 Kč do kreditu což se nestalo.Po odečtení neomezeného hovoru na měsíc z 1092.66 Kč my zůstalo na celkovým kreditu 693.66 Kč.Tato částka měla zůstat až do konce toho měsíce kdy my měl končit neomezený hovory a to do 28.7.2019 i potom dokud to neprovolám.Jenže bonusový kredit končí vždy po měsíci o tom já vím.Jenže neomezený hovory my končí až 28.7.2019 ráno a to,že my končil bonusový kredit 12.7.2019 v hodnotě 456.79 Kč,tak my odečetly v ten den co my končil bonusový kredit tu stejnou částku z celkového kreditu,takže my zůstal celkový kredit 236.87Kč.Takže my vlastně vzaly za neomezený hovory 855.79 Kč a to žádný operátor pokud vím nemá,tak si na ně dávejte pozor.Za toto od nich odcházím,kartu provolám a zlikviduji.Pokud chcete taky takto dopadnout,tak k nim běžte.Jenom co si myslím,že to nezkoušejí na všechny jinak by to bylo dost nápadné.Ted‘ jsem je zažaloval na ČTÚ a pokusím si vybojovat tu částku 456.79Kč co my ukradly.POZOR NA NĚ!!

  17. Když Tesco Mobil začínal, byli jsme s kamarádem mezi prvními uživateli. Při dobití 200,- Kč jsme obdrželi dalších 200 bodů, při 1,50 / min.. Vlastně 1 minuta volání vyšla na 0,75 hal., sms také a v rámci sítě zdarma. Ani jeden nemáme počítač a tak změny, které nastaly jsme nezaregistrovali. Dnes 17.7.2019 jsem s údivem zjistil, že minuta volání i v rámci sítě stojí
    2,50 ,- Kč a navíc když jsem dobil částkou 200,- Kč, mi pracovnice na „info“ teprve sdělila, že operátor má jakýsi výpadek a že mám do zítra smůlu. Naprosto je nezajímá, že telefon nezbytně potřebuji k výkonu zaměstnání. Považuji to zásadní porušení původní smlouvy / dohody z jejich strany. Neznám žádný zákon, ani paragraf, který nařizuje povinné sledování a reakce přes počítač. Takže další nekorektní operátor. Může mi prosím někdo sdělit lepšího operátora na volání + sms ?
    To, co se v této zemi děje není regulace trhu. To je morbidní bordel a my jsme jeho potrava. 1/6

  18. Vodafone Cely den me prozváni robot (skryté cislo). I v nočních hodinach. Volal jsem zákaznickou linku – vzali si časy hovoru, vyřešíme , zavolame. Nevyresili, nezavolali. Volám znovu – situaci vyresit neumime, ale můžeme vám cislo za poplatek zjistit. 👍🏻Diky jste fakt profici !

  19. Uživatelé Tescomobil, d e j t e p o z o r !!!! Operátorka Tescomobilu mi nabídla před týdnem akci “ týden volání zdarma za cenu 60 Kč „. Svou nerozvážností jsem přikývla s tím, že ten týden zkusím, ale na další období to již nechci. Dnes jsem zjistila, že mi z kreditu sami o sobě bez mého svolení strhli 120 Kč na další týden. Telefonovala jsem do Tescomobilu, ale bylo mi řečeno, že s tím nejde nic udělat, protože ty akce jsou samoobnovovací.!!!!!!!!!!! Takže mě, důchodkyni, okradli o 120 Kč. Dejte pozor , ať jim také někdo nenaletíte na tento podvod !!!!!!!

    1. Vážená paní, mohu Vás ujistit, že nejste jediná. Zde je rada jediná – najít jiného operátora. 1/6

  20. Dobrý den, byl jsem u T-Mobilu a naštěstí jsem si od nich nebral žádný telefon. K některým tarifům tam máte slevu, kterou pak musíte doplatit. chtěl jsem přejít k jinému operátorovi a bylo mi od známé doporučeno snížit si tarif na nejnižší možný (na což máte nárok, stačí se jen nenechat odbýt – pokud nemáte slevu na telefon, nedoplácíte ji) a poté říct, že chcete ukončit smlouvu a ta pokuta se počítá z částky nového tarifu – což při tarifu Mobil S vychází na max 1915 Kč za celých 24 měsíců, což je i prakticky nemožné. Poté jste přepojeni na retenční oddělení a tam se teprve dějí věci, to jsou najednou ceny úplně jiné, které by jste od nich normálně nedostali.

  21. Před 28 dny jsem si koupil na splátky telefon Samsung galaxi a7. po 4 dnech jsem přišel na to, že se na mnoha místech nepřihlásím na internet, že vypadává na cca 3 vteřiny hovor, pak zase funguje.Chtěl jsem telefon vrátit a vybral jsem si jiný. vrátil jsem ho. Reklamaci jsem nechtěl, protože mi budou tvrdit, že je to opravené a telefon bude blbnout dál. Nechtěl jsem se dohadovat.
    po 28 dnech mi přišel ten samý telefon se zamítnutím. Cituji:
    při vrácení jsme zjistili, že má na bocích jemné oděrky , příslušenství telefonu (sluchátka) je znečištěné. Je nám líto, ale v takovém stavu nemůžeme přijmout zboží zpět a Záruku spokojenosti uznat, proto Vám ho vracíme.
    Telefon jsem hned po nákupu a vložení karet dal do pouzdra. Oděrky vylučuji. Sluchátka ležela v autě, používal jsem je, špinavá byla od běžného používání.
    Chtěl jsem se telefonu zbavit, u Vodafone mi řekli, že to nejde. Už si ho musím nechat. Takový telefon je mi opravdu k ničemu. Musel jsem ho tedy reklamovat. Odstoupení od smlouvy (Vodafone) stojí 2800 kč, telefon bych musel kompletně doplatit dalších cca 5000 kč. na to nemám.
    Vodafone mě dostal přesně tam kam chtěl.
    Děkuji paní A.K. z reklamačního oddělení, že mi otevřela oči. Jsem u Vodafonu, ještě když byl Oscar a věřte mi, jakmile se z tohoto „otročení“ vyplatím, okamžitě od Vodafone odcházím.
    Kdyby Vodafone prodával auta, vy si ho koupil a nechal vyměnit kola za zimní, zruší Vám kvůli otlakům nebo „jemným oděrkům“ záruku.
    Paní K. , prosím, nechoďte do reklamačního oddělení do automobilky.

  22. Od 1. června 2019 začne O2 převádět zákazníky BLESKmobil a OpenCall na jednotný tarif:
    podmínkou bude týdně utratit 31,25 Kč
    volání do všech sítí v ČR: 2,00 Kč/min.
    účtování po vteřinách 1+1
    SMS do všech mobilních sítí v ČR: 1,25 Kč
    MMS do všech mobilních sítí v ČR: 4,50 Kč
    DATA v mobilu:
    80 MB dat na den: 10,00 Kč
    500 MB dat na 30 dní: 85,00 Kč
    2 GB dat na 30 dní: 199,00 Kč*
    5 GB dat na 30 dní: 299,00 Kč*
    * dárek neomezené volání a SMS v síti
    balíčky:
    100 minut + 100 SMS: 200,00 Kč

  23. T_Mobile. Byla jsem na pobočce prodloužit smlouvu dceři. Student tatif co měla už neměli. Prodloužit nemohli. Tak mi tam pán (ve Vaňkovce) dal Výhodný tarif se slevou 10% magenty a 25% na rodný číslo pro studenta. Protože jsem se dožadovala opět student tarifu. A dostala jsem mobil za 1 kč. Prý ke prodloužení a je škoda si ho nevzít. Smlouvu vytisknou nemohli-nejela kopírka. Že ji pošlou. Bohužel pri vyučování jsem zjistila že mám zaplatit 900 paušál. Následovalo vyvolávání na operatora, psaní stižností, chozeni na pobočku a nic vyřízeno. Ona totiž žádná sleva 25% na studenta neexistuje. A snížit tarif nemůžu dokud nezaplatím celou cenu telefonu za 1 kč, který nebyl k podpisu ale jen k drahému tarifu. Mobil který nepoužívam a ani jsem ho nepotřebovala vrátit nemůžu. Takže za 15 let u T-Mobilu takové jednání? Jako samoživitelka ted musim platit 900 za tarif pro studenta a nebo 4500 za mobil který nechci! Na pobočkách mají pěkné zloděje a lháře řádně proškolené. Naslibovat se dá vše hlavně at´hlupák zákazník podepíše. Protože potom už se s ním vybavovat nebudou. Člověk se každopádně poučí a žádnou smlouvu s takovýma lumpama už nikdy nepodepíše!! Pryč on nich!!

    1. To je dosti smutný příběh 🙁 A podobných nám chodí e-mailem celkem hodně. Na prodejnách se snaží vnutit tarify, mobily a tablety za každou cenu, zřejmě za to mají provize ve výplatě. Doporučujeme sjednávat nové tarify spíše na telefonní lince operátora. Hovory jsou nahrávané a monitorované, takže pracovník mobilního operátora si nemůže dovolit natlačit zákazníka do nevýhodné smlouvy.

    2. Zkušenost velmi podobná. Měla jsem po 20ti letech tarif 400,- (bez mobil. dat). Po jednání na pobočce – nový telefon se slevou , a ubezpečení, že se mi měsíční cena o splátku snížené ceny telefonu zvýší o 120,- Kč tzn. 520,- Kč měsíčně. Jak jsem se divila když mi přišlo vyúčtování ve výši 750,- Kč. Okamžitě jsem volala operátora, ale protože jsem byla na pobočce, nejde s tím již nic dělat. Mobilní dat nepotřebuji, doma mám internet.
      Ti hoši co tam pracují jsou opravdu dobře proškoleni a umí pěkně lhát. Neumím si představit, že bych takhle měla podvádět lidi. Dostala jsem sice kávu, ale spíš na odpoutání pozornosti. Jsou to podvodníci a pokud je člověk zvyklý jednat slušně, tak ho dostanou jedna dvě. A ještě s milým úsměvem na tváři.

  24. Společnost O2 jsou podvodníci. Tuto společnost nedoporučuji. Osoba která platí několika tisícove účty za služby si nemůže nastavovat služby aby neplatil obří účty za telefon. Při reklamacich slovickari a reklamace neuznavaji. Na O2 lince vám něco nakecaji a při reklamacich vše zapřou.

  25. T-mobil jedna velká zlodějina !!!mam nabyto cca 350 kč a nemohu se nikam dovolat, blokuji mě abych si znovu dobyla …….jsou tam moje peníze a oni mě je blokuji a jen kvůli jejich nenažranosti……nemam chut je krmit takhle nadále když mně oni neposkytuji službu ale co je sprosté oni si tuhle částku klidně nechají když už u nich nedobíjím …..a s porovnaní běžný občan když nezapláti 1 korunu např. vzp tak mu naskáče penále ……proč za tuhle zlodějinu nemají postih ?proč nejsou stanovené určité hranice ???

  26. Na slovensku..vybrat kartu..O2..platit elektronicky
    ..popripade 4ka..cena 300 minut cela europa 9 eur=cca 250 ceskych..

  27. Vodafone je ******* na entou!Měl jsem tarif Red za 700kč a když už jsem to nepotřeboval,že už mám v okolí wifinu tak jsem vyžírkům volal a oni že to mám dát písemě.Tak jsem to tedy poslal a přišla mi výpověd ještě s pokutou 1200kč zato,že jsem to ukončil o dva měsíce dříve!No prostě hnus, hnus!Nepřesné neúplné informace.Dezorientován v podvodnických praktikách!Člověk je u podvodníků 14let a ani se nestydí takto s trvalým věrným zákazníkem jednat!Kdyby se našel nějaký seriozní operátor který má hlavně data za slušnou cenu tak už na Hodafone kašlu.

  28. Mně skončila smlouva u t_mobil platil jsem 450, a dali my tarif s že vraj výhodný za 650, když chci skončit mám napsat pisnu žádost aj z podpisem. Takže u t_mobil končím už snímá nechci nic mnět. Nejhorší operátor, hrůza děs.

  29. Negativní zkušenost s Vodafone
    Dostal jsem smsku,ze jsem zahajil vyuzivani mob.dat 100MB.Urcitou castku mne hned strhli z kreditu.Volam tam….na internetu jsem nebyl….no to vite to asi nejaka aplikace si vyzadala pripojeni.
    Mam bb curve 8520,technik od vf.me rekl,ze se nelze prihlasit na internet pres mobilni data.Tak ktera aplikace si vyzadala pripojeni kdyz mobilni data nefunguji.Proste to jsou zlodeji a lhari.Pryc od nich.

  30. Neomezené volání a SMS do všech sítí plus 1,5 GB data cena kolem 540,- Kč. Opravdu se dnes vyplatí spíše rodinné sdílené tarify – neomezené volání, neomezené SMS a dohromady 15 GB data vychází 399,- Kč na osobu !

  31. Dobrý den, sháním tarif pro dceru – studentku, která přejde z předplacené karty. Pokud možno alespoň nějaké volné minuty a SMS a co nejvíce dat. Cena kolem 300,- Kč. Lze něco s těmito podmínkami a v této cenové relaci sehnat?

  32. Dozvěděla jsem se , že někdo u T-mobile, jako věrnostní , za 10 let u T-mobile… dostal 1/2 platbu za S námi síť nesíť…platili 768, jako já…nyní platí 384 kč.Jak se mám zachovat, abych tuto slevu také dostala…jsem též u T-mobile 10 let…

  33. Jak jsem se stala nedobrovolným sponzorem T-mobile!Chtěla jsem odstoupit od smlouvy s T-mobile z důvodu úmrtí manžela, v současnosti telefonní čísla nemám možnost využívat , smlouva měla skončit na konci května tohoto roku, do této chvíle, to je dva měsíce, mám telefonní čísla stále aktivní a stále mně chodí vyúčtování od T-mobile, i když telefonní čísla vůbec nevyužívám. Tak jsem se stala nedobrovolným sponzorem T-mobile. (To se potom dobře hraje na seriózní štědré sponzory, když se takto neseriózně tahají peníze z obyčejných lidí, hrůza!)

    1. tak s tím souhlasím také mám špatné zkušenosti z T-mobilem.Hlavně operátoři říkají každý něco jiného.Převedli mě jeden telefon z dobíjecího na paušál i když jsem to nrchtěl tak jsem odstoupil a nechal si vrátit vše do původního stavu .Peníze co jsem měl v dobíjecím telefonu /570Kč jsem však ještě zpět nedostal.Takhle se vydělává na důchodcích.

    2. nekorektní pracovnici telef.centra pro zakaznicky servis a spolecnost Tmobil napsal:

      Dobrý den,
      podala jsem pisemnou vypoved u T- mobilu za internet,ktery mamka nevyuzivala v 6/2019..napsaly jsme,ze k dnesnimu datu podavane vypoved..protoze tam nebylo nami napsane slovo(predcasne ukonceni),dal mamce smlouva bezela..zadne upozorneni z jejich strany..Asistent tmobile nam po telefonu poradil,at zmenime tarit a tim se vyhne duchodkyne mamka placeni „odstupneho“udelaly jsme to a tak se stalo,ze mamince bezely dve smlouvy!!platime uz 5 mesic tmobilu 2x 400kc …upominky chodily na neaktivovanou kartu toho zmeneneho tarifu…chteli penale…V srpnu jsme osobne museli zajet do pobocky a zrusit obe smlouvy(mamka špatne chodi),protoz ze telefonicky nebylo mozne se spojit s oracovnikem,ktery nam poradil prejit na jiny tarif..volala jsem tam snad 50 x,stale nekdo jiny bral telefon a o nasem problemu znova a znova zasvetcovaly nekoho…nechavali jsme vzkazy,aby se emailem nebo telefonicky ozval pan G*****,pracovnik tmobilu nebo pani V*****,ovsem se nikdy neozvaly,presto,ze jsem to opakovane urgovala…Naposledy mi rekli,ze mam zaplatit poplatek za odstoupeni od smlouvy 500 a ze prijde pisemne slozenka jeste na 290 kc _posledni platba..Slozenka ani po 6 tydnech nedorazila…spousta nervu a casu…davam po 15 letech vypoved s radosti…S mamkou jsme za zadne sluzby zaplatily 4000 za internet,ktery je od srpna odpojeny..šilena zkusenost..
      PS: 500 mi sice vratili za penale,ktere mi nauctovali za upominky pisemne,jelikoz sms posilali na cislo karty,kterou mamka neaktivovala( to byl ten novy tarif internet,ktery nam poradili si sjednat),tim padem jsme netusily,ze mame dluh…takze jsne v minusu 3500kc ve finale ..

  34. Dotaz, který jsem veřejně dala na status pro O2……, jak jste mě již odepisovali na mou otázku.. mám JEN za 6,20/min kč volání do EU..no takže teda vysvětlete, to slovíčko JEN… Mám zkušenost s Espaňol SIMkou, např. LEBARA.. za 20€ / měs.- mám 3GB- nikoliv MG, +500 free minut do VŠECH SÍTÍ do EU, což zn. že za 1CENT!!!! mám 1minutu!!! a tzn. za JEN 0,27hal si můžu vyžvanit díru do mobilu.. což je 8h 33minut čistého volání… Tak a tedka mě překvapte vy, fajnovej Operátore O2 CZ jak je možné, že v takovém to pro Evropana dalekém světě, vlastně kousek od 3 tího Sveta, maj Canárci volání za pár šupů a vy, ste drahý jako kráva.. sory, není to vulgarita, kráva je užitečné zvířátko, na rozdíl zlodějských OPERÁTORŮ V ČR.. Takže se ptám, kdy budete konečně mít ceny pro český lidi a ne pro Arabský šejky ?????.. a tak se ptám, KTERÝ OPERÁTOR mě za ca.500kč /měs. dobíjecí karta poskytne volání za ca.0,27 hal. volání po tak mrňavé Zemi České a do států EU a přidá ještě 3GB net?????

  35. Po dvanácti letech se rozloučím s Vodafonem. Dlouhodobě řeším z pracovních důvodů problém s placením. A tak dělám to, že bezohledně (i třeba k jejich účtování DPH) posílám nějakou částku, a když ji vyčerpám, přitlačím znovu. A asi jednou či dvakrát do roka s těmi debily řeším, že mám nedoplatek 128 či 121 Kč. Nyní mne donutili k tomu, abych si sestavil statistiku plateb a předpisů, a vyšlo mi, že u nich mám ideální dlouhodobý průměrný přeplatek bezmála 500 korun. Přitom měsíčně moje náklady na provoz celulárního čísla činí právě asi 500 korun. Když si dovolili mi naúčtovat ještě tu jejich pokutu, jsem definitivně rozhodnut už se s podvodníky nebavit (jak jen mi oni připomínají JUDr. Ulrychovou z druhého dílu filmu Dědictví…). Nabídku dat mají stejně zoufalou jako ostatní dva hlavní operátoři, tak co by mne mělo držet? Kudy však pokračovat, to nevím.

  36. Dobrý den, pořídila jsem si od Vás neomezený tarif za 449,- Kč a jsem spokojená. Nikdo z velkých operátorů mi tuto cenu přímo nenabídl, až oklikou přes Vás. Děkuji.

Zveřejnit odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *