MOBIL_CZ

MOBIL.CZ

Výhody akční předplacené karty

Mobilní internet zdarma

Bez smlouvy
Volání za 2,20 Kč/min. (S Balíčkem Třicítka již od 1,90 Kč/min)
SMS jen za 1,50 Kč
V ceně SIM je kredit 200 Kč **

Internet
Zdarma na 30 dní za dobití
Za dobití kreditu dostáváte 200 MB nebo 1 GB / 30 dní.

Dobíjení online nebo v trafikách na každém rohu
Jednoduchý přenos stávajícího čísla


Kontaktní údaje MOBIL CZ 

Zákaznická podpora

3333 nebo +420 738 333 333

Všechny dotazy k vašemu telefonnímu číslu, samoobsluze a k reklamacím dokážeme vyřešit pouze na těchto zákaznických linkách. Operátoři jsou dostupní v pracovní dny od 8 do 19 hodin. Volání na linku a hlasový automat je zdarma, cena spojení s operátorem je 20 Kč (za oprávněné reklamace se neplatí).

Užitečné sms kódy

*146# Zjistit výši a platnost kreditu a vaše telefonní číslo
*145# Zjistit stav čerpání dat a platnost


 

5 comments

  1. Dobrý den.
    Jsem Váš bývalý účastník a rád bych se k Ván vrátil na předplacenou kartu se zachováním čísla. Zkouším se dovolat na vaše číslo 3333, ale bohužel dostávám hlášení, že číslo neexistuje. Jak mám postupovat?

    Děkuji za informaci !

    1. Číslo 3333 je jen pro stávající zákazníky. Pokud nejste v síti MOBIL.cz použijte :
      +420 738 333 333
      Operátoři jsou dostupní v pracovní dny od 8 do 19 hodin.

  2. Zlobí mně simkarta v telefonu. Píše mi není vložená simkarta, musím telefon restartovat pak mi naskočí signál. Bratr mi poradil udělat novou simkartu na stejné telefoní číslo. Nemůžu najít kdo to dělá. Jsem zákazník MOBIL.CZ Ptal jsem se v Zábřehu na/Mor. v pobočce T-Mobile ale ta to pro MOBIL.CZ nedělá.Můžete mi prosím poradit o udělání nové simksrty. Jsem důchodce. Děkuji p. M

      1. Zákaznická podpora
        3333 nebo +420 738 333 333
        Všechny dotazy k vašemu telefonnímu číslu, samoobsluze a k reklamacím dokážeme vyřešit pouze na těchto zákaznických linkách.

Zveřejnit odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *