Reklamace

Reklamace služeb

Kde a jak :

  • U mobilního operátora T-Mobile písemně na zákaznickém centru (Tomčíkova 2144/1, 148 00, Praha 4),  e-mailem na adrese info@t-mobile.cz nebo osobně v kterékoliv značkové prodejně 

  • U mobilního operátora O2 písemně na adrese O2 Czech Republic, Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 ,Praha 4 – Michle, telefonicky na bezplatné lince 800 02 02 02 nebo osobně v kterékoliv značkové prodejně 

  • U mobilního operátora Vodafone je třeba podat reklamaci písemně na adrese Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Vinohradská 167, 100 00, Praha 10, nebo osobně v kterékoliv značkové prodejně 

  • U prodejce mobilních tarifů Tarifomat :  

    Nebo napište na e-mail management@tarifomat.cz  nebo využijte formulář níže https://tarifomat.cz/100-zakaznicka-garance/

1 thought on “Reklamace

  1. Dobrý den.Vyměnili jsme babičce nový mob.telefon za nefungující starý ,který se dobíjel.Sim zůstala původní
    s tel.číslem xxx xxx xxx .Dnes jsem ji dobil za 300 Kč. nemůžeme zjistit výši kreditu .Dostali jsme zprávu ,že byl dobit ,ale nevíme celkovou výši kreditu.Jak to zjistíme na koho se obrátit nebo kam zavolat? Předem děkuji za odpověď.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*