Reklamace

Reklamace služeb

Kde a jak :

  • U mobilního operátora T-Mobile písemně na zákaznickém centru (Tomčíkova 2144/1, 148 00, Praha 4),  e-mailem na adrese info@t-mobile.cz nebo osobně v kterékoliv značkové prodejně 

  • U mobilního operátora O2 písemně na adrese O2 Czech Republic, Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 ,Praha 4 – Michle, telefonicky na bezplatné lince 800 02 02 02 nebo osobně v kterékoliv značkové prodejně 

  • U mobilního operátora Vodafone je třeba podat reklamaci písemně na adrese Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Vinohradská 167, 100 00, Praha 10, nebo osobně v kterékoliv značkové prodejně 

  • U prodejce mobilních tarifů Tarifomat :  

    Nebo napište na e-mail management@tarifomat.cz  nebo využijte formulář níže https://tarifomat.cz/100-zakaznicka-garance/

6 comments

  1. Dobrý den,
    jsem 8o tiletá důchodkyně, nevím proč mi strháváte denně 20 korun s tím, že mohu zbytek dne volat zdarma, nemám na to abych platila když nevolám, prosím o zrušení této platby a navrácení peněz, děkuji.

    Dobrý den, musíte se obrátit na svého mobilního o peratora a požádat o změnu služby.
    Admin

  2. Při kontrole Rozpisu vyúčtování služeb jsem zjistila, že mám naúčtovanou NEOBJEDNANOU službu Kino za 200.00 kč/měs.
    Jak je možné že operátor 02 mi tuto službu nastavil bez jakéhokoliv dotazu , upozornění nebo souhlasu. Neměly by tyto praktiky zajímat Českou obchodní inspekci?

  3. Dobrý den
    CHtěla bych prosím poradit ,už potřetí mi přišla sms za odsouhlasení platby za předplatné Content for mobile 99,0czk.Nevím co je to za službu a hlavně z mé strany jsem žádný souhlas nepodávala.Tak bych potřebovala zablokovat platby za tyhle sms,nebo poradit co dál.Děkuji za vyřízeni S.

  4. Dobrý den, manželce u starého telefonu se rozbila nabíječka a protože toužila po novém chytrém telefonu a také ji nebylo zřejmé jak rychle údajně provolala kredit, tak jsem koupi nový telefon. Na výměnu SIM karty jsem šel 8.9.t.r. na středisko 02 ve Futuru v Hradci Králové. Požádal jsem, zda by mi operátorka nemohla ukázat jak byla předplacená částka provolána – nemohla. Na internetu to také nefungovalo. Dále jsem ji požádal o přenos kontaktů ze staré SIM karty na novou. Ujistila mě že to udělala a inkasovala 100 Kč. Jelikož chytrým telefonům nerozumím, tak jsem o zaučení požádal doma vnučku. Ta zjistila, že kontakty na SIM kartě nejsou. Takže mohu operátorce jen poděkovat, že se jí alespoň podařilo tu SIM kartu vyměnit.

  5. Dobrý den.Vyměnili jsme babičce nový mob.telefon za nefungující starý ,který se dobíjel.Sim zůstala původní
    s tel.číslem xxx xxx xxx .Dnes jsem ji dobil za 300 Kč. nemůžeme zjistit výši kreditu .Dostali jsme zprávu ,že byl dobit ,ale nevíme celkovou výši kreditu.Jak to zjistíme na koho se obrátit nebo kam zavolat? Předem děkuji za odpověď.

Zveřejnit odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *